هدف گذاری ۱.۷ میلیارد دلاری دولت در صادرات صنایع دستی ستودنی است

رییس کمیسیون بانوان اتاق تعاون کشور با اشاره به اقدامات سازنده دولت سیزدهم در تقویت تعاونی‌ها و بخش خصوصی گفت:‌ هدف گذاری یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری در حوزه صادرات صنایع دستی می‌تواند سبب تحول در این حوزه شود و اقدامی ستودنی است.

به گزارش روز یکشنبه اگزیم‌نیوز، «خاطره استادرضایی» در مراسم گرامیداشت روز جهانی صنایع دستی و تجلیل از صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی جزیره کیش با اشاره به نقش مناطق آزاد در صادرات، اظهار داشت:‌ مناطق آزاد می‌توانند در تحقق هدف گذاری صادرات یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری صنایع دستی، نقش تعیین کننده‌ای ایفا کنند.

وی صنایع دستی را پرچم برافراشته شده فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی دانست و افزود:‌ صادرات صنایع دستی می‌تواند نقش بسزایی در شناساندن فرهنگ اصیل ایرانیان در عرصه جهانی داشته باشد.

رییس کمیسیون بانوان اتاق تعاون کشور با تاکید بر ضرورت کار تیمی و گروهی در قالب تعاونی برای توسعه حوزه صنایع دستی، بیان کرد: شبکه سازی و مسوولیت پذیری می‌تواند منجر به رونق این حوزه شود.

در این مراسم نمایندگان فعالان حوزه صنایع دستی کیش به بیان نظرات خود پرداختند که در پایان نیز از فعالان این حوزه تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 64037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =