غرفه «تامین سرمایه تمدن» در میان ۳غرفه برتر فاینکس ۱۵

ستاد برگزاری نمایشگاه صنعت مالی غرفه شرکت تامین سرمایه تمدن را به عنوان غرفه برترفاینکس ۱۵ معرفی کرد.

به گزارش روز چهارشنبه اگزیم‌نیوز از مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن، مطابق بررسی های به عمل آمده توسط ستاد برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه)، غرفه های برتر نمایشگاه فاینکس ۱۵ معرفی شدند.

در این میان غرفه شرکت تامین سرمایه تمدن به لحاظ معماری خلاقانه به عنوان یکی از ۳غرفه برتر نمایشگاه صنعت مالی معرفی شد.

توسعه خدمات و محصولات در راستای تکمیل اکو سیستم تمدن

بنا براین گزارش، در نمایشگاه فاینکس ۱۵، سکوی تامین مالی جمعی «آی بی کراد» به عنوان پایدارترین سکو در حوزه تامین مالی خرد در بازار سرمایه کشور جشن ۵هزار میلیارد ریال شدن تامین مالی از این بستررا با حضور مدیران ارشد بازار سرمایه برگزار کرد.

همچنین تامین سرمایه تمدن در راستای توسعه محصولات و خدمات چهار محصول آی‌بی‌کلاب، آی‌بی‌آکادمی، آی‌بی‌تریدرآپشن و اپ آی‌بی‌شاپ را به بازار معرفی کرد.

«آی‌بی‌تریدر» نوعی سامانه جامع معاملاتی به شمار می رود که در حال حاضر معاملات آپشن نیز به امکانات این سامانه افزوده شده است.

در بستر «آی‌بی‌کلاب» مشتریان در گروه‌بندی‌ها و طبقات مختلف قرار گرفته و از امکانات مختلف شامل دریافت اعتبار مالی و کسب امتیازهای متنوع برخوردار می‌شوند.

«اپ آی‌بی‌شاپ» نرم‌افزاری است که قابلیت نصب روی نرم‌افزارهای IOS و اندروید را دارد که به‌منظور توسعه سرمایه‌گذاری و صندوق‌های سرمایه‌گذاری در اختیار مشتریان قرار گرفت.

همچنین تامین سرمایه تمدن نرم‌افزار جدید «آی‌بی‌آکادمی» را در جهت توسعه فرهنگ سواد مالی و عمل به مسوولیت اجتماعی در حوزه توسعه آموزش و اطلاع‌رسانی به فعالان بازار سرمایه معرفی کرد.

کد خبر 64415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =