۳ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
شاخص‌های بورس مسکو ریختند

همزمان با علنی شدن اختلافات بین رییس گروه واگنر و وزارت دفاع روسیه، شاخص‌های سهام روسیه در پایان معاملات روز گذشته قرمز شدند و ارزش برابری دلار با ۰.۶۵ درصد افزایش به ۸۴.۷ روبل رسید.

به گزارش اگزیم‌نیوز از بیزنس، براساس داده های بورس مسکو، بازار سهام روسیه معاملات روز جمعه را منفی به پایان رساند؛ شاخص موکس روسیه با ۰.۷۴ درصد کاهش به ۲۷۹۵.۰۶ واحد رسید و شاخص آر تی اس با ۱.۵۳ درصد کاهش به ۱۰۳۹.۹۹ واحد رسید.

دلار با ۰.۶۵ درصد افزایش به ۸۴.۷ روبل، یورو با ۰.۱۶ درصد افزایش به ۹۲.۳۴ روبل و یوان با ۰.۰۶ درصد افزایش به ۱۱.۷ روبل رسید.

الکساندر باختین از موسسه جهانی سرمایه‌گذاری بی سی اس گفت: «ضعف روبل علیرغم نزدیک شدن به اوج دوره مالی، همچنان باقی مانده است که یکی از معدود عوامل بازار روسیه محسوب می‌شود. این تحلیلگر افزود که روبل در اوایل هفته آینده می‌تواند در اوج پرداخت‌های مالیاتی تقویت شود».

طبق پیش‌بینی موسسه جهانی سرمایه‌گذاری بی سی اس، شاخص موکس روسیه در روز دوشنبه بین ۲۷۲۵ تا ۲۸۳۵ امتیاز خواهد بود و موسسه جهانی مالی فریدم معتقد است که دامنه این شاخص در روز دوشنبه بین ۲۷۵۰ تا ۲۸۵۰ خواهد بود و انتظار نمی‌رود آمار مهمی در آن روز منتشر شود.

کد خبر 64468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =