رشد ۱۰ درصدی ارزش صادرات از گمرکات استان کرمانشاه

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه از رشد ۱۰ درصدی ارزشی و افزایش ۱۹ درصدی وزنی کالاهای صادراتی در سه ماه سپری شده از سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از طریق حوزه نظارت گمرکات این استان خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه اگزیم‌نیوز، «علی‌اصغر عباس‌زاده» افزود: در سه ماه سپری شده از سال جاری ۷۱۶ میلیون و ۲۳۴ هزار و ۸۸۷ دلار کالا به وزن یک میلیون و ۸۲۹ هزار و ۶۸۸ تن از گمرکات استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شد.

وی اظهار داشت: عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرکات استان شامل میلگرد و آهن آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره‌بار، سنگ های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف است.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه با اشاره به آمار سه ماهه واردات گمرکات استان کرمانشاه، گفت: در سه ماهه نخست امسال پنج میلیون و ۶۸۶ هزارو ۶۸۰ دلار کالا به وزن ۶۵۳ تن از طریق گمرکات کرمانشاه و پرویزخان وارد کشور شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۴۸ درصد و از حیث وزن ۷۸ درصد کاهش داشته است.

عباس‌زاده عمده کالاهای وارداتی از طریق گمرکات استان کرمانشاه را پرایمری ریفرمر، دستگاه تولید لبنیات و دیزل ژنراتور، سایبان باغبانی، کاتالیست تری اتیل آلومینیوم، کو پلی اتیل ونیل ستات عنوان کرد.

کد خبر 64504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =