افزایش ۲۲ درصدی ارزش کالاهای صادراتی گمرک پرویزخان در سال جاری

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه از رشد ۲۲ درصدی ارزش کالاهای صادراتی گمرک پرویزخان و افزایش ۳۰ درصدی ارزش کالای صادراتی گمرک سومار در سه ماه سپری شده از سال‌ جاری خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم نیوز، «علی‌اصغر عباس‌زاده» افزود: در سه ماه نخست سال‌ جاری از طریق گمرک پرویزخان ۲۵۸ میلیون و ۱۴۰ هزار و ۳۶۷ دلار کالای صادراتی به وزن ۶۵۷ هزار و ۷۷۱ تن به خارج از کشور صادر شده است.

وی اضافه کرد: این میزان کالاهای صادراتی از گمرک پرویزخان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از حیث ارزش ۲۲ درصد و از لحاظ وزن افزایش ۳۹ رشد درصد داشته است.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه، عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرک پرویزخان را کلینکر سیمان، میوه و تره بار، ورق فولادی، میلگردساده و آجدار، کولر آبی، انواع کاشی، محصولات پلاستیکی، کیک و بیسکویت عنوان کرد.

وی ارزش کالاهای صادراتی از طریق گمرک سومار در این مدت را ۱۶۹ میلیون و ۳۹۱ هزار و ۲۴ دلار به وزن ۳۷۲ هزار و ۱۷۶ تن ذکر و اضافه کرد: این میزان کالای صادراتی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از حیث ارزش رشد ۳۰ درصد و از لحاظ وزنی ۲۳ درصدی افزایش داشته است.

وی عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرک سومار را میلگرد آجدار، کاشی، سنگ مرمریت، تخم مرغ، عایق رطوبتی، کارتن خالی، ظروف یکبار مصرف و لبنیات عنوان کرد.

کد خبر 64568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =