نمایشگاه بین‌المللی الکامپ تمدید شد

بیست‌وششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) به دلیل استقبال مردم برای یک روز دیگر تمدید شد و پنجشنبه هشتم تیرماه به کار خود پایان خواهد داد.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم‌نیوز، بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) با شعار آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال صبح روز چهارم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

این نمایشگاه با هماهنگی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی تا روز پنج‌شنبه هشتم تیرماه تمدید شد.

این نمایشگاه بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور با حضور ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای ازبکستان، فرانسه، پاکستان، بوسنی، سوریه، چین، روسیه، ترکیه، ارمنستان و عراق است که از این تعداد بیش از ۱۵۰ شرکت استارتاپ و دانش‌بنیان هستند.

الکامپ نمایشگاهی برای عرصه طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال کشور است و در طول چهار روز برگزاری آن، بیش از ۳۰ محصول فناورانه جدید در حوزه‌های الکترونیک، صنعتی، کامپیوتر و سخت‌افزار، نرم‌افزار و خدمات مرتبط، تجهیزات ارتباطی، تجهیزات صوتی و تصویری، تجهیزات مخابراتی و تجهیزات اندازه‌گیری است و پنج‌شنبه هشتم تیرماه به کار خود پایان خواهد داد.

کد خبر 64584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =