رشد ۱۰۰ درصدی ترانزیت کالاهای نفتی از استان بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در شاخص ترانزیت کالاهای نفتی نیز بنادر این استان با رشد ۱۰۰ درصدی پنج هزار و ۴۳۴ تن کالا به خارج از کشور ترانزیت کرده‌اند.

به گزارش اگزیم‌نیوز، محمد شکیبی نسب امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سه ماهه امسال میزان تخلیه و بارگیری کالا در بنادر این استان اعم از نفتی و غیرنفتی با رشد هشت درصدی به ۱۵ میلیون و ۷۰۲ تن افزایش یافت.

وی افزود: در مدت یاد شده میزان تخلیه و بارگیری کالای غیرنفتی در بنادر استان بوشهر با ۸.۷ درصد رشد به ۲ میلیون و ۶۷۶ هزار و ۳۰۵ تن رشد داشته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در سه ماهه امسال در شاخص کالای نفتی نیز ۱۳ میلیون و ۲۵ هزار و ۹۷۶ تن کالا در بنادر استان بوشهر تخلیه و بارگیری شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷.۸ درصد رشد نشان می‌دهد.

شکیبی نسب یادآور شد: در حمل و نقل کانتینری نیز در سه ماهه امسال ۳۹ هزار و ۵۲۷ تی. ای. یو کانتینر در بنادر استان بوشهر تخلیه و بارگیری شده است.

وی یادآور شد: در مدت یاد شده آمار تردد شناورهای ورودی به بنادر استان بوشهر هزار و ۷۵۶ شناور گزارش شده که از این میزان هزار و ۱۷۸ شناور زیر یکهزار تن و مابقی بالای هزار تن بوده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در سه ماهه امسال همچنین یک هزار و ۵۹۴ شناور از بنادر استان بوشهر خارج شده که از این شمار هزار و ۶۲ شناور زیر هزار تن و مابقی فراتر از هزار تن بوده است.

شکیبی نسب افزود: در سه ماه امسال مجموع ۶۴ هزار و ۴۹۴ مسافر در بین بنادر استان بوشهر جابه جا شدند که در مقایسه با سال گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

کد خبر 64675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =