حسین سلاح‌ورزی، خبر استعفای خود را تکذیب کرد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با انتشار نامه‌ای به هیات نمایندگان ضمن تکذیب خبر استعفای خود، بر حق قانونی اتاق ایران برای پیگیری حقوقی و برخورد با شایعه‌سازان تاکید کرد.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم‌نیوز از اتاق بازرگانی ایران، حسین سلاح‌ورزی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با انتشار نامه‌ای به هیات نمایندگان ضمن تکذیب خبر استعفای خود، بر حق قانونی اتاق ایران برای پیگیری حقوقی و برخورد با شایعه‌سازان تاکید کرد.

در متن این نامه آمده: اینجانب حسین سلاح‌ورزی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران خبر و متن منتشر شده مبنی بر کناره‌گیری از سمت ریاست اتاق ایران را به شدت تکذیب کرده و برگه بدون تاریخ و شماره منتشر شده در خبرگزاری‌ها را فاقد اعتبار و آثار حقوقی مترتب بر آن می‌دانم.

وی تاکید کرده است: کماکان در مسئولیت محول شده از سوی قاطبه هیات نمایندگان اتاق ایران مشغول به خدمت و فعالیت هستم و در صورت لزوم در جلسه روز یکشنبه حقایق و مطالب مرتبط با موضوعات اخیر را بیان خواهم کرد.

در نامه منتشر شده رئیس اتاق ایران آمده است: قطعا مسئولیت هرگونه نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی ناشی از انتشار خبر کذب مذکور، متوجه بانیان و نشرکنندگان این ادعای واهی خواهد بود و حق پیگیری حقوقی و قضایی برای اتاق ایران محفوظ خواهد بود.

به اطلاع می‌رساند تنها اخبار منتشر شده در پایگاه خبری اتاق ایران درباره رویدادهای این اتاق معتبر بوده و قابلیت استناد دارد.

حسین سلاح‌ورزی، خبر استعفای خود را تکذیب کرد

کد خبر 64785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =