آغاز پویش تامین مالی جمعی شرکت آژند فناوری ایساتیس

پویش تامین مالی جمعی شرکت آژند فناوری ایساتیس با هدف تامین کنتور آب خانگی برای شرکت آب و فاضلاب استان زنجان آغاز شد.

به گزارش روز یکشنبه اگزیم‌نیوز از مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن، سرمایه مورد نیاز این طرح ۱۱میلیارد تومان و دوره سرمایه گذاری ۱۲ماه که اصل سرمایه در انتهای دوره سرمایه گذاری پرداخت خواهد شد.

حداقل سرمایه گذاری در این طرح ۱۰میلیون تومان و حداکثر۵۵۰ میلیون تومان تعیین شده است. دوره جمع آوری وجوه سرمایه گذاری ۱۴روز است.

نرخ سود مشارکت در این طرح ۳۰ درصد سالیانه که به طور ماهیانه به سرمایه گذاران پرداخت خواهد شد. همچنین تضامین این طرح، ضمانت‌نامه تعهد پرداخت برابر اصل وفرع و چک‌های ضمانت برابر اصل و فرع است.

سیاست های آی بی کراد

تسهیل تأمین مالی طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه، متنوع سازی جذب منابع از طریق بستر سازی جهت جذب منابع خرد به روشی نو آورانه و متفاوت با روش های سنتی جذب منابع و توسعه شرکت های کوچک ومتوسط، دانش بنیان و فناور محور و تلاش در جهت تداوم فعالیت آنها است.

تامین سرمایه تمدن ماهیانه حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیارد تومان اوراق تامین مالی جمعی منتشر می‌کند و تا پایان سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲ از هزار میلیارد تومان تامین مالی عبور خواهد کرد.

سرمایه گذاران برای مشارکت در این طرح و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه آی بی کراد یا شعب سوپر مارکت های مالی شرکت تامین سرمایه تمدن مراجعه کنند.

کد خبر 65549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =