ملاقات چهره به چهره رییس جمهور با تولیدکنندگان

دومین پنجشنبه از ملاقات چهره به چهره رییس جمهور با تولیدکنندگان برای حل مشکلات بخش تولید کشور ۲۶ مرداد برگزار شد.

به گزارش روز پنجشنبه اگزیم نیوز، رئیس جمهور در راستای تحقق شعار سال و به منظور رفع موانع تولیدکنندگان با ۵ شرکت صنایع کاغذی زاگرس از استان فارس، شرکت سرجین بافت زنجان، هلدینگ دانش بنیان الکتریک شریف، شرکت ایران ترانسفو زنجان و پروژه مسکن سبحان قرچک دیدار کرد و تولید کنندگان مشکلاتشان را با رییس جمهور در میان گذاشتند.

۱۲ مردادماه نیز ملاقات چهره به چهره رئیس جمهور با مدیران ۶ شرکت بزرگ صنعتی کشور برگزار شد و آیت الله رئیسی در این دیدار دستور رفع مشکلات آنان را صادر کرد.

رئیس جمهور در این دیدار میزبان مدیران ۶ شرکت بزرگ صنعتی کشور بود و در جلسه‌ای ۳ ساعته به صورت چهره به چهره پای صحبت‌های آنان نشست و مشکلات این شرکت‌های تولیدی و صنعتی را جویا شد.

در این جلسه مدیران شرکت‌های «کاله»، «بهیار صنعت اصفهان»، «مجتمع آهن و فولاد بافق»، «خودروسازی زامیاد»، «شیشه کاوه» و «آی. تی. آی شیراز» در حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت و بهداشت و درمان، ‌معاون اجرایی رئیس جمهور، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس دفتر رئیس جمهور، رئیس سازمان استاندارد، رئیس کل گمرک کشور و معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد به صورت جداگانه با رییس جمهور دیدار و به بیان مشکلات اداری و اجرایی واحدهای تولیدی خود پرداختند.

کد خبر 66097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =