۴۵ هزار میلیارد تومان کالای رسوب شده به همت دولت سیزدهم تعیین تکلیف شد

سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از سازمان های زیر نظر وزارت اقتصاد گزارشی از تعیین تکلیف ۴۵ هزار میلیارد تومانی کالاهای رسوب شده از قبل به همت دولت سیزدهم را در نمایشگاه روایت خدمت ارائه کرد.

به گزارش روز یکشنبه اگزیم‌نیوز، اقدامات سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در ۲ ساله عمر دولت سیزدهم و اطلاعاتی درباره سامانه خرده فروشی برخط در نمایشگاه روایت خدمت ارائه شد.

سامانه حراج خرده فروشی اموال تملیکی در این دولت برای شفافیت و عدالت در عرضه و فروش کالاهای اموال تملیکی راه اندازی شد و تاکنون ۲۰ حراج خرده فروشی برگزار شده و حدود ۴ میلیارد تومان کالا در آن به فروش رسیده است.

کارشناسان سازمان اموال تملیکی به مراجعه کنندگان روش شرکت در حراج خرده فروشی و ارائه پیشنهاد را آموزش می دهند.

در این نمایشگاه تصاویری از انبارهای این سازمان در دولت گذشته در مقایسه با دولت سیزدهم منتشر شده است که ساماندهی و تجهیز انبارها یکی از مهمترین اقدامات در این دولت است.

گزارشی از رشد چندین برابری تعیین تکلیف کالاها به نمایش درآمده است که تعیین تکلیف ۴۵ هزار میلیارد تومانی کالاها به روش‌های مختلف در دولت سیزدهم نشانگر اهتمام دولت به کالاهای در اختیار این سازمان است.

نمودار و جداولی از رشد ۴۳۰ درصدی تعیین تکلیف کالاهای در اختیار این سازمان، رشد یک هزار و ۱۹۰ درصدی اعاده کالاهای متروکه به چرخه اقتصادی در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با مدت مشابه در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

نمایشگاه روایت خدمت از چهارم تا هفتم شهریور از ساعت ۸ تا ۱۵ به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان مردم خواهد بود.

در این نمایشگاه بیش از ۳۰ غرفه و دستگاه اجرایی به معرفی دستاوردها و اقدامات دوساله خود در دولت سیزدهم پرداخته‌اند.

کد خبر 66431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =