تخلیه ۶۶ هزار تُن روغن نباتی در بندر شهید رجایی

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به پهلودهی کشتی پهن‌پیکر ۶۶ هزارتنی روغن در بندر شهید رجایی گفت: تا کنون از این میزان ۲۱ هزار تن محموله این کشتی تخلیه شده و ۴۵ هزار تُن دیگر باقی‌ مانده است.

به گزارش اگزیم‌نیوز از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، حسین عباس‌نژاد روز سه‌شنبه با بیان آنکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ فروند کشتی حامل روغن در بندر شهید رجایی تخلیه شده است، اعلام کرد: تخلیه روغن‌های این کشتی پهن‌پیکر نیز تا ۲ هفته آینده به اتمام می‌رسد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به وجود سه پایانه نگه‌داری روغن نباتی در بندر شهید رجایی، مجموع ظرفیت این پایانه‌ها را ۲۵۸ هزار تن و تعداد مخازن نگهداری روغن نباتی در این بندر را ۹۴ مخزن عنوان کرد.

عباس‌نژاد در بخش دیگری میزان تخلیه و بارگیری انواع کالای نفتی و غیرنفتی در بنادر هرمزگان از ابتدای سال جاری تاکنون را بیش از ۳۹ میلیون تن اعلام کرد.

تخلیه بیش از ۷۹۶ هزار تن کالای اساسی

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی افزود: در این مدت بیش از ۲۴ میلیون تن کالای غیرنفتی با ۶ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بنادر استان جابه‌جا شده است.

وی تخلیه و بارگیری بیش از ۱۵ میلیون تن کالای نفتی و بیش از ۸۶۰هزار TEU کالای کانتینری را بخش دیگری از عملکرد بنادر هرمزگان از ابتدای سال جاری تاکنون اعلام کرد.

به گفته عباس‌نژاد؛ در این مدت بیش از ۷۹۶ هزار تن کالای اساسی شامل ذرت، شکر، گندم و کود شیمیایی در بندر شهید رجایی تخلیه شده است.

کد خبر 66515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =