تغییر فرهنگ پرداخت حقوق نیروی کار از ماهانه به روزانه

فرهنگ پرداخت دستمزد نیروی کار از ماهانه به روزانه با راه‌اندازی سکویی فراهم شده است تا از این طریق کارفرمایان با ایجاد دسترسی به نیروی کار، پرداخت حقوق را به صورت روزانه امکان‌ پذیر کنند.

به گزارش اگزیم‌نیوز، «آرین نوربخش» کارآفرین روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از چالش‌های نیروی کار دریافت حقوق به صورت ماهانه است این در حالی است که جزو فرهنگ سنتی کشورمان بر پرداخت روزانه حقوق تاکید شده است.

وی افزود: امکان دارد در طول ماه نیروی کار بنا به دلایلی نیاز به دریافت حقوق داشته باشند برای درخواست مساعده حقوق نیاز به چند روز زمان و تاییدیه و امضای مدیران و مسئولان دارد در حالی که با راه‌اندازی سکوی «حسابو» امکان دریافت روزانه و لحظه‌ای از دستمزد را فراهم می‌کند بدون اینکه نیروی کار عزت نفس خود را خدشه دار کرده و چند روز در انتظار تایید در خواست مساعده باشد.

کارآفرین حوزه کسب و کار ادامه داد: این سکو از ابتدای امسال به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده و این امکان را به کارفرمایان داده است تا دستمزد نیروی کار را در آن قرار دهند و با ایجاد دسترسی امکان برداشت به صورت روزانه را برای نیروی کار فراهم کنند.

وی با بیان اینکه اکنون ۳۰ هزار کاربر دسترسی به این سکو دارند گفت: استقبال از این سکو خوب بوده است و کارفرمایان با استفاده از مزایای این طرح می‌توانند میزان و مبلغ برداشت حقوق را به صورت روزانه برای نیروی کار فراهم کنند اکنون در حال مذاکره با شرکت‌های دولتی هستیم.

نوربخش بیان داشت: استفاده از سرویس‌های این سکو برای نیروی کار و کارفرمایان اختیاری است اگر نیروی کاری اقدام به برداشت حقوق نکند در پایان ماه می‌تواند همه حقوق را یکجا برداشت کند با همه بانک‌ها در این زمینه قرارداد امضا کرده‌ایم و محدودیتی نداریم.

وی ابراز امیدواری کرد تا پنج سال آینده این فرهنگ برداشت روزانه حقوق برای همه نیروی کار و کارمندان امکان‌پذیر باشد.

کد خبر 66534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =