قیمت انواع روغن‌نباتی ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش می‌یابد

مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت انواع روغن‌نباتی خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه اگزیم نیوز، حسین فرهیدزاده با اشاره به تصمیم کارگروه تنظیم بازار برای کاهش قیمت انواع روغن نباتی افزود: بر اساس پیشنهاد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران به دنبال روند کاهشی نرخ جهانی روغن‌خام و همچنین نرخ فروش انواع روغن‌خام از سوی وزارت جهادکشاورزی (شرکت بازرگانی دولتی ایران)، کاهش قیمت روغن نباتی اعمال می گردد.

ریاست سازمان حمایت اشاره کرد بنا به تصمیمات کارگروه تنظیم بازار، قیمت مصرف کننده انواع روغن‌نباتی نیمه‌جامد و مایع در بسته بندی های مختلف در دامنه ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش خواهد یافت.
وی تاکید کرد همه کارخانجات ملزم به کاهش قیمت بوده و ادارات کل صنعت، معدن و تجارت ۳۱ استان موظفند به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، ضمن نظارت بر رعایت قیمت‌های مندرج در سامانه ۱۲۴ ، کنترل لازم برای فروش موجودی‌های کارخانجات و حلقه‌های توزیع (شرکت‌های پخش ، عمده‌فروشی‌ها، خرده‌فروشی‌ها ، فروشگاه‌های زنجیره‌ای ، مجازی و ... ) با قیمت‌های جدید را داشته و با هرگونه تخلف بر اساس قوانین و مقررات جاری کشور برخورد قانونی نمایند.
وی در پایان درباره روغن‌های فعلی موجود در سطح بازار با قیمت‌های قدیم نیز اعلام کرد: برای این روغن‌ها می بایست تخفیفات لازم برای مصرف کنندگان در نظر گرفته شود.

کد خبر 66583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =