سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در مسیر تحولی چشمگیر قرار دارد

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: با حمایت‌های راهبردی رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه، سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در مسیر تحولی چشمگیر قرار دارد.

به گزارش روز دوشنبه اگزیم‌نیوز، سید عبدالمجید اجتهادی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر اظهار داشت: آغاز تحول واقعی در سازمان جمع آوری اموال تملیکی از استان بوشهر و همزمان با ورود رئیس جمهور به این استان کلید خورد که یک ماه بعد از آن نیز با حضور رئیس قوه قضاییه همراه شد.

وی با بیان آنکه این رویه و نگاه تحولی منجر شد تا از تضییع گسترده حقوق بیت المال و مردم به نحو مطلوب و موثری جلوگیری شود، افزود: رئیس جمهور در بوشهر چند دستور برای دولتمردان صادر کردند که یکی از موارد مهم آن اصلاح ساختار سازمان در ظرف سه ماه بود که اکنون این مهم اتفاق افتاده و تمام ادارات اموال تملیکی استان ها با کسب مجوز به‌ ادارات کل ارتقا یافته‌اند.

وی افزود: این سازمان امروز ۴۹ اداره کل دارد، این در حالی است که تا پیش از این در ستاد و استان‌ها، اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی وجود نداشته است.

اجتهادی ادامه داد: همچنین از حیث حمایت قانونی نیز لایحه دو فوریتی برای رفع موانع و مشکلات فراروی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تدوین شده است.

وی گفت: با همفکری و تعاملی که در دولت و قوه قضایی ایجاد شده، طبق آمار مستند و موثق از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، ۳۰ برابر ۲۹ سال گذشته کالا در سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تعیین تکلیف شده است.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی افزود: در بحث ساختمان‌ها، قفسه بندی‌ها، نگهداری کالاها و وصول آرای قضایی اتفاق های بسیار خوبی در سطح کشور رخ داده است.

در این آیین با معرفی سید علی عسکری به عنوان مدیرکل جدید جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر از خدمات رحیم بهادری قدردانی شد.

کد خبر 67084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =