اعلام آمادگی ایران برای افزایش صادرات محصولات پتروشیمی به صربستان

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: زمینه افزایش صادرات محصولات پتروشیمی به صربستان با توجه به ظرفیت‌های مشترک فراهم است.

به گزارش روز چهارشنبه اگزیم‌نیوز از وزارت نفت، مرتضی شاهمیرزایی در سومین روز از هفدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست با خانم بلازویچ، معاون اقتصادی وزارت خارجه صربستان و دراگان تودوروویج سفیر این کشور در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار بر آمادگی صنعت پتروشیمی ایران برای صادرات مستقیم به صربستان تأکید کرد و گفت: با توجه به سبد متنوع محصولات پتروشیمیایی ایران، زمینه همکاری‌های آینده فراهم است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: با توجه به طرح‌های مختلف توسعه‌ای در صنعت پتروشیمی ایران از سرمایه‌گذاران کشور صربستان برای حضور در این طرح‌ها دعوت می‌شود.

براساس این گزارش، هیات عالی‌رتبه صربستان نیز در این دیدار با اشاره به پیشرفت صنعت پتروشیمی ایران آمادگی خود را برای همکاری‌های بیشتر اعلام کرد.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست که از روز یکشنبه (۲۶ شهریورماه) با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرده بود، امروز (چهارشنبه، ۲۹ شهریورماه) به‌کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر 67161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =