معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری صنعت پتروشیمی ایران برای عربستان

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی طی بازدید سفیر عربستان در تهران از هفدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست، گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری مطلوبی در صنعت پتروشیمی ایران مهیاست و آمادگی داریم با شرکت‌های بزرگ پتروشیمی مانند سابیک عربستان همکاری کنیم.

به گزارش اگزیم‌نیوز از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، «مرتضی شاهمیرزایی» در دیدار با عبدالله بن سعود العنزی، سفیر عربستان سعودی در ایران که برای دومین بار از هفدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست بازدید کرد، اظهار داشت: ایران و عربستان به‌عنوان دو قدرت مهم منطقه‌ای با دارا بودن منابع بزرگ نفت و گاز، می‌توانند همکاری‌های خود را گسترش دهند.

وی افزود: صنعت پتروشیمی ایران دستاوردهای ارزشمندی را تحقق بخشیده است و در مسیر توسعه قرار دارد و آمادگی داریم تا با شرکت‌های بزرگی مانند سعودی آرامکو و سابیک همکاری کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه بسیار خرسند از میزبانی سفیر عربستان برای دومین بار در هفدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست هستیم، گفت: دو کشور با هم دوست و متحد هستند و همکاری‌ها مرز نمی‌شناسد.

شاهمیرزایی ادامه داد: ظرفیت‌های بسیار مطلوبی در بخش دانش‌بنیان‌ها و سازندگان داخلی و مجریان طرح‌ها و بهره‌برداران طرح‌های پتروشیمی وجود دارد و آماده همکاری با شرکت‌های عربستان هستیم.

وی افزود: فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوبی نیز در صنعت پتروشیمی ایران مهیاست که آمادگی داریم تا این فرصت‌ها را در اختیار سابیک و آرامکو قرار دهیم، همچنین سبد متنوع محصولات پتروشیمی ایران و کالاها و تجهیزات مورد استفاده در صنعت که از سوی سازندگان ایرانی ساخته می‌شود، می‌تواند از جمله موارد همکاری‌های مشترک باشد.

کد خبر 67169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =