تجهیز و ساماندهی انبارهای کالاهای اموال تملیکی استان تهران

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران گفت: در گذشته وضعیت انبارهای استان تهران بسیار نامناسب بود که در دولت سیزدهم با تاکید رئیس جمهور در صیانت از اموال مردم، انبارهای اموال تملیکی استان تهران در حال تجهیز و ساماندهی است.

به گزارش روز دوشنبه اگزیم‌نیوز، حسین ایزدی اظهار داشت: ساماندهی انبارها شامل قفسه بندی، تجهیز، ضد حریق، دوربین و سایر موارد است.

وی افزود: این اداره کل ۱۱ انبار مسقف و ۲۰ انبار به صورت امانت و برون سپاری می‌شود.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران ادامه داد: ۲۰ انبار نیز متعلق به بخش خصوصی است که کالاها را در آنها قرار داده و پلمب کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه این اداره کل مشکل کمبود فضای انبار دارد، گفت: در حوزه انبارها، اداره کل اموال تملیکی استان تهران یک مشکل بزرگی دارد و آن اینکه یک متر انبار در تملک خودش ندارد. این یعنی پاشنه آشیل برای همه سازمان‌های مبارزه کننده با قاچاق و مساله بسیار خطرناک و بدی است که یک جای ثابتی در حال حاضر برای کالاهای تحت اختیار این اداره کل نداریم.

ایزدی خاطرنشان کرد: همه انبارها به صورت اجاره‌ای و امانت سپاری هستند که سالانه هزینه زیادی صرف تجهیز و قفسه بندی انبارها می‌شود. در صورتی که مالکان، انبارهای خود را مجددا به این اداره کل اجاره ندهند، باید به دنبال انبار جدید و آغاز فرایند قفسه بندی باشیم که بسیار هزینه‌بر است.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران تصریح کرد: ۷۰ هزار متر مجموع انبارهای استیجاری و برون سپاری شده این اداره کل است و هیچ یک از انبارها تحت مالکیت این اداره کل نیست؛ ضمن اینکه ما نیازمند ۱۰ هزار متر انبار مسقف هستیم.

کد خبر 67542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =