آخرین وضعیت واردات نهاده‌های دامی از طریق بندر امام

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: یک کشتی اقیانوس‌پیمای حامل ۶۳ هزار تن نهاده دامی در لنگرگاه بندر امام خمینی (ره) در حال تخلیه و بارگیری است.

به گزارش روز دوشنبه اگزیم‌نیوز، حمید بدوی با اشاره به آخرین وضعیت واردات نهاده‌های دامی از طریق بندر امام خمینی (ره)، اظهار داشت: اکنون یک کشتی اقیانوس پیمای حامل ۶۳ هزار تن نهاده دامی در لنگرگاه این مجتمع بندری در حال تخلیه و بارگیری است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: این کشتی حامل محموله کنجاله سویا به عنوان نهاده دامی است که از کشور برزیل خریداری و از طریق بندر امام خمینی وارد کشور شده ‌است.

بدوی افزود: این محصول توسط شرکت پشتیبانی امور دام به منظور حل مشکل تامین نیاز دامداران کشور سفارش و خریداری شده است و روند واردات نیز با توجه به نیاز کشور به این نهاده‌ها ادامه خواهد داشت.

وی گفت: امسال بخش مهمی از نهاده‌های دامی توسط شرکت‌های بخش خصوصی در بندر امام وارد کشور شده و بخش دیگر آن نیز توسط شرکت‌های دولتی به منظور کنترل شرایط و تامین نیاز انجام شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان افزود: یک کشتی اقیانوس پیمای دیگر حامل کنجاله سویا نیز چند روز آینده در بندر امام پهلودهی و تخلیه خواهد شد.

کد خبر 67688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =