ورود بیش از یک میلیون تن نهاده دامی از طریق بندر امام به کشور

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک میلیون تن نهاده دامی از طریق بندر امام خمینی (ره) به کشور وارد شده است.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم‌نیوز، حمید بدوی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۵ فروند کشتی اقیانوس پیمای حامل نهاده‌های دامی از طریق بندر امام خمینی (ره) وارد کشور شده است.

وی افزود: این ۱۵ کشتی حامل بیش از یک میلیون تن نهاده دامی از جمله جو دامی، کنجاله سویا و ذرت دامی بوده‌اند که به منظور تامین نیاز دامداران وارد شده‌اند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: این محموله‌ها عمدتا از کشورهای بزریل و روسیه سفارش و خریداری و از طریق بندر امام خمینی وارد کشور می‌شوند و پس از تخلیه و بارگیری به نقاط موردنظر حمل می‌شوند.

بدوی با بیان اینکه واردات نهاده‌های دامی به صورت مستمر ادامه دارد، عنوان کرد: قرار است تا اواخر آبان ماه نیز ۴ کشتی دیگر حامل نهاده‌های دامی وارد کشور شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان خاطرنشان کرد: امسال بخش مهمی از نهاده‌های دامی توسط شرکت‌های بخش خصوصی در بندر امام و بخش دیگر آن نیز توسط شرکت‌های دولتی به منظور کنترل شرایط و تامین نیاز وارد شده است.

کد خبر 68436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =