افزایش تعامل دولت و بخش خصوصی در دوره دهم اتاق بازرگانی

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: بخش خصوصی طی ماه‌های گذشته مطابق برنامه‌های سابق فعالیت خود را ادامه داد اما با تثبیت حضور هیات رییسه دوره دهم تعاملات دوسویه با دولت افزایش خواهد یافت.

به گزارش روز یکشنبه اگزیم نیوز، صمد حسن زاده در حاشیه یکصد و هجدهمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مجدد جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی پس از هشت ماه اظهار داشت: اتاق بازرگانی ایران در این مدت تلاش‌های خود را برای حل مشکلات انجام می داد اما جلسات حضوری ببا نمایندگان دولت انجام نمی‌شد.

وی افزود: در این نشست برای حل مشکلات عوارض معدنی و کالاهای خام با حضور وزیر اقتصاد و نمایندگان اتاق های بازرگانی برگزار شد و برای رفع این مشکل که برای صنعت بازدارنده بود، تدابیری مناسب اتخاذ و مقرر شد جلسه ای با نمایندگان بخش خصوصی همراه با وزرای مربوطه برگزار تا پیشنهادات دیگری ارائه و اقدامات لازم انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه در هشت ماه گذشته توقفی در روند فعالیت های اتاق بازرگانی ایران و دولت به وجود نیامده بود، خاطرنشان کرد: تلاش های اتاق ایران در همه مسائل انجام می گرفت و مسائل بخش خصوصی به صورت بررسی و کارشناسی شده به دولت ارائه می شد.

به گفته حسن زاده، اتاق بازرگانی ایران همیشه برنامه‌های خود را دنبال کرده و از این پس با تثبیت هیات رییسه دوره دهم تعاملات خود را با دولت افزایش خواهد داد تا توسعه فعالیت ها با سهولت پیگیری شود.

کد خبر 71324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =