بازگشایی ۶ ال سی جدید برای تجارت پتروشیمی در ایران

بانک ملی ایران در ادامه تعامل بانک های ایرانی برای توسعه صنعت پتروشیمی ۶ ال سی جدید برای فعالان صنعت پتروشیمی ایران باز کرد

بانک ملی ایران در ادامه تعامل بانک های ایرانی برای توسعه صنعت پتروشیمی 6 ال سی جدید برای فعالان صنعت پتروشیمی ایران باز کرد. سعید پورسلطانی نماینده شرکت راواگو ترکیه در گفتگو با خبرنگار اگزیم نیوز اظهار کرد: با رفع تحریم ها شرایط برای تجارت با جهان آسان تر شده است، و در سال جدید بانک ملی ایران، 6 ال سی جدید برای ما باز کرده است که نشان از تسهیل در تجارت و واردات محصولات به کشور دارد.

مدیرعامل شرکت کیان صنعت بلورین به عنوان نماینده شرکت ترک، مهمترین محصولات تولیدی راواگوی ترکیه را شامل پلی آمیدها، TPE و TPU دانست که در  که در صنایع کفش، خودروسازی، مصارف ساختمانی و ... کاربرد دارد. پور سلطانی با اشاره به این موضوع که ایران گرانول و مواد اولیه را از این شرکت وارد می کند، افزود: شرکت راواگو به دنبال آن است تا سهم خود را در بازار ایران افزایش دهد. وی با اشاره به این که با اجرا شدن برجام شرایط در حال بهبود است، گفت: امروز شاهد برخی چالش ها هستیم اما فضا در مقایسه با سال های گذشته بسیار بهتر شده است.

نماینده این شرکت ترکیه ای تصریح کرد: در صورتی که نظام بانکی ایران از تولید کنندگان صنایع پایین دستی ایران حمایت کند  به سوی کاهش خام فروشی و تولید محصولات نهایی حرکت خواهیم کرد که پیامد ان توسعه اقتصادی کشورمان خواهد بود.

کد خبر 7261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =