بودجه ۹۵ در مجلس دهم بازبینی می شود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی اگزیم نیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع نگرانی های مردم در خصوص بودجه طرح اصلاح قانون بودجه سال ۹۵ در ابتدای شروع به کار مجلس دهم بررسی خواهد شد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درخصوص پایان بررسی بودجه سال ۹۵ در مجلس شورای اسلامی،افزود:به دلایل مختلف مانند تاخیر در ارائه لایحه بودجه سال ۹۵ و برگزاری انتخابات بررسی لایحه بودجه درصحن علنی مجلس، به امسال موکول شد و باید پذیرفت می توانست از لحاظ کارشناسی بیشتر روی بررسی بودجه کار شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با بررسی های نمایندگان در روزهای گذشته بودجه سال ۹۵ نهایی و به شورای نگهبان ارسال می شود.

این نماینده مردم درمجلس نهم گفت:مردم در تماس هایی که با بنده و سایر همکاران نماینده داشته اند،دغدغه هایی درخصوص بودجه سال جاری دارند که قابل تامل است.

جعفرزاده ایمن آبادی افزود:بیشتر دغدغه های مردم درخصوص مصوبات مربوط به هدفمندی یارانه ها و قیمت بنزین است که با توجه به هماهنگی های که با تعدادی از نمایندگان به عمل آمده به این موضوع توجه خواهد شد و مردم نگران این موضوع نباشند.

عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآورشد:برای رفع نگرانی های مردم درخصوص بودجه طرح اصلاح قانون بودجه سال ۹۵ در ابتدای شروع به کار مجلس دهم بررسی خواهد شد.

کد خبر 7337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =