سه اولویت بانك ملی برای اقتصاد مقاومتی 

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی اگزیم نیوز به نقل از روابط عمومی بانك ملی ایران، «عبدالناصر همتی» در همایش بررسی عملكرد سال 94 و تبیین اهداف سال 95 این بانك با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب به «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» افزود: مركزیت اقتصاد مقاومتی، تقویت بخش حقیقی اقتصاد در حوزه های مختلف نظیر صنعت، كشاورزی، مسكن است و بانك ملی ایران به طور جدی وارد عمل شده و بخش تولید را مورد حمایت قرار خواهد داد.
وی گفت: فعالیت های ارزی بانك ملی ایران تا نیمه نخست امسال توسعه و رشد محسوسی خواهد داشت و همه واحدهای ارزی بانك باید برای جذب مشتریان و استفاده از شرایط جدید به صورت فعال و مسئولانه، برنامه ریزی و تلاش كنند.
همتی با تقدیر از فعالیت ها و اقدامات موثر انجام شده توسط مدیران و كاركنان بانك ملی ایران در سال 94 اظهارداشت: پارسال با توجه به خشكسالی مالی در اقتصاد كشور، سالی سخت برای بانك ملی ایران بود، اما اقدامات خوب و موثری در این بانك انجام شده كه جای قدردانی و تشكر دارد.
وی تاكید كرد: با توجه به گشایش های ایجادشده در حوزه بین الملل، سال 95 سال خوبی برای بانك ملی ایران خواهد بود.
وی با اشاره به حجم عظیم انتظارات و گستردگی بسیار بزرگ بانك ملی ایران، گفت: كمتر سازمانی در كشور وجود دارد كه حجم مسائل و انتظارات از آن به گستردگی بانك ملی ایران باشد اما با این حال كارهای بسیار مثبتی در سال گذشته همچون «رشد 24 درصدی منابع و كاهش نسبت معوقات به مصارف (npl) به زیر هفت درصد» در این بانك انجام شده است.
همتی با بیان اینكه این بانك بیشترین رعایت نرخ سود مصوب را در سال گذشته داشته است، افزود: كاهش نرخ سود سپرده ها و تسهیلات برای تقویت اقتصاد ملی و رونق تولید از اهداف این بانك است.
وی در ادامه تصمیم گیری و اقدام مسئولانه مدیران، ضرورت اصلاح تشكیلات بانك با هدف چابك كردن بخش ستاد و پویایی بخش صف، پیگیری جدی فروش اموال و املاك مازاد، تداوم جدی وصول مطالبات غیرجاری باقیمانده و تسریع در صدور كارت های اعتباری را به عنوان اولویت های فعالیت بانك در سال 95 برشمرد.

کد خبر 7345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =