برداشتن بار مشکلات بر زمین مانده، مالک رحمتی در پذیرفتن مسئولیت بود

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به ویژگی های شهدای خدمت، گفت: اولویت شهید مالک رحمتی، در پذیرش مسئولیت، بیش از هر چیز، حل یک مسئله و برداشتن بار مشکلات بر زمین مانده بود.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم نیوز از وزارت اقتصاد، سید احسان خاندوزی شامگاه دوشنبه در مراسم یادبود شهید مالک رحمتی استاندار فقید آذربایجان شرقی، با اشاره به سابقه چند ساله مالک رحمتی در تولیت آستان قدس رضوی، اظهار داشت: برای شهید رحمتی، خدمت به امام رضا(ع) و زائرین ایشان، جایگاهی خاص داشت و بسیار شوق آور بود.

وی افزود: زمانی که در یکی از دیدارهای دوستانه در آستان قدس رضوی، با توجه به توانایی‌های شهید رحمتی، به او پیشنهاد پذیرش یک سمت برجسته و اصطلاحا "توی چشم" را دادم، آن را رد کرد و گفت، اگر به خاطر اعتقادش به آیت‌الله رئیسی حاضر باشد از خدمت در آستان قدس، فاصله بگیرد، دوست دارد در پستی مشغول به‌کار شود که از نظر من و شخص رئیس‌جمهور، در حل مشکلات کشور و کارهای بر زمین مانده، بسیار مهم تلقی می‌شود.

وزیر اقتصاد گفت: از همین رو بود که در دیدار بعدی خود با شهید رحمتی، ریاست سازمان خصوصی‌سازی را به منظور پیگیری موضوع بسیار مهم مولد سازی به وی پیشنهاد کردم.

خاندوزی تصریح کرد: رحمتی پاداش این خلوص و صداقت را با شهادت خود در مسیر خدمتگذاری در کنار رئیس جمهور و دیگر همراهان گرفت.

مراسم یادبود شهید مالک رحمتی استاندار فقید آذربایجان شرقی و دانش‌آموخته ورودی سال ۷۹ دانشکده معارف اسلامی و حقوق دانشگاه امام صادق علیه‌السلام شامگاه دوشنبه، ۷ خردادماه ۱۴۰۳ در تالار آیت‌الله مهدوی کنی این دانشگاه با حضور خانواده شهید برگزار شد.

کد خبر 73969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =