خرید گندم از ۳.۶ میلیون تن گذشت/پرداخت ۵۰ درصد مطالبات گندمکاران

مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی با اعلام اینکه خرید تضمینی گندم از کشاورزان از ابتدای فصل برداشت تاکنون از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن گذشت، گفت: تا امروز ۵۰ درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده است.

به گزارش اگزیم نیوز، سهراب سهرابی امروز (شنبه) درباره آخرین وضعیت تولید و خرید تضمینی گندم از کشاورزان، اظهار داشت: از ابتدای فصل برداشت گندم تا کنون بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن گندم به ارزش ۶۲ هزار میلیارد تومان از کشاورزان خریداری شده است.

وی با اعلام اینکه ۳۰ هزار میلیارد تومان پول گندمکاران امروز توسط سازمان برنامه و بودجه پرداخت شده است، افزود: با این اقدام دولت، تا کنون حدود ۵۰ درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده و مابقی نیز طبق روال پرداخت می‌شود.

مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی گفت: طبق آمارها بیشترین میزان خرید گندم با یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن مربوط به استان خوزستان، ۷۰۰ هزار تن مربوط به استان گلستان، ۳۵۰ هزار تن مربوط به استان فارس و ۲۸۰ هزار تن مربوط به استان ایلام است. برداشت گندم از ابتدای فروردین ماه امسال آغاز و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امروز از پرداخت بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان مطالبات گندمکاران طی دو روز گذشته خبر داد و اعلام کرد: این مبلغ مستقیماً به حساب کشاورزان واریز شده است.

کد خبر 74164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =