اخطار قطع برق به ١٠ اداره و سازمان دولتی و عمومی

مدیرکل هوشمندسازی و فناوری‌های نوین شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: برای ۱۰ سازمان و اداره دولتی و غیردولتی که مصوبه هیات وزیران مبنی بر کاهش مصرف برق را رعایت نمی‌کنند، اخطار صادر شد.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم نیوز از توانیر، حامد احمدی با بیان این که از ۱۶ خرداد با تغییر ساعت کار ادارات و گرم شدن هوا برنامه مدیریت مصرف سازمان‌های دولتی و عمومی آغاز شده است، خاطرنشان کرد: امسال علاوه بر این که همانند سال گذشته به سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و عمومی اطلاع رسانی شده و ضابطین ما نیز به این مراکز مراجعه حضوری خواهند داشت؛ فرایند کنترل مصرف بار ادارات به‌وسیله کنتورهای هوشمند نیز انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم اجرای مصوبه هیات وزیران مبنی بر کاهش ۳۰ درصد مصرف برق ادارات در ساعت اداری و ۶۰ درصد پس از پایان وقت اداری افزود: کنتورهای هوشمند منصوبه رفتار مصرفی ادارات و سازمان‌ها را رصد و پایش کرده و سازمان‌هایی که این مصوبه را رعایت نکنند، در مرحله اول اخطار دریافت کرده و سپس برق آنها به وسیله همین کنتورهای هوشمند محدود خواهد شد.

این مقام مسئول با اعلام این که از ابتدای هفته جاری تاکنون برای ۱۰ اداره و سازمان متخلف اخطاریه صادر شده است، ادامه داد: مقرر شده از هفته آینده اسامی دستگاه‌هایی که همکاری لازم را در این زمینه با صنعت برق نداشته باشند، اعلام و سپس به مراجع ذی‌صلاح معرفی شوند.

پیش‌تر هم مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: مصارف بخش اداری به طور مستمر رصد و پایش می‌شود و با اداره‌هایی که مصرف را مدیریت نکنند، برخورد خواهد شد.

کد خبر 74235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =