لزوم ادغام اتحادیه های موازی

برای ورود به بازارهای بین المللی در اقتصاد کشور باید چابک سازی صورت گیرد و براین اساس اتحادیه هایی که دارای تداخل صنفی و یا دچار مشکل مالی هستند در یکدیگر ادغام می‌شوند

رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به تسلط گسترده دولت بر اقتصاد کشور گفت: تسلط دولت بر مدیریت ۸۲ درصد اقتصاد کشور سبب کاهش سهم مردم تا ۱۸ درصد شده است.

علی فاضلی امروز یک شنبه در اجلاس روسای اتحادیه اصناف تهران اظهارکرد: انتقال سهم 82 درصدی دولت به مردم یک نیاز اساسی در اقتصاد کشور است.

وی افزود: در تدوین اقتصاد مقاومتی نگاه رهبر معظم انقلاب به مردمی شدن اقتصاد است که این اتفاق با کمک دولت و مجلس محقق می‌شود و برای آن باید فعالیت بیشتری کرد.

فاضلی گفت: اصناف باتوجه به ظرفیت‌های موجود و نقش آنها در ایجاد اشتغال، پیشانی بخش خصوصی است و مجموعه اصناف با تمام توان در اختیار اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی است.

ادغام اتحادیه های موازی

وی افزود: برای ورود به بازارهای بین المللی در اقتصاد کشور باید چابک سازی صورت گیرد و براین اساس اتحادیه هایی که دارای تداخل صنفی و یا دچار مشکل مالی هستند در یکدیگر ادغام می‌شوند.

فاضلی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به دست اندازی به حریم 26 اتحادیه صنفی از سوی زیرمجموعه های دولتی گفت: بخش اعظمی از زمان اصناف به رفع این دست اندازی ها تلف می‌شود و در این زمینه باید تجدید نظر جدی صورت گیرد.

کد خبر 9669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =