آخرین ویرایش بسته خدمات و تسهیلات بانک

در اين بسته انواع خدمات ريالي ، ارزي و اعتباري نظير نحوه سپرده گذاري ريالي و ارزی، نقل و انتقال وجوه داخلي و بين المللي، آخرين شرایط گشايش اعتبارات و بروات اسنادي داخلي و خارجي و نحوه دريافت ضمانت نامه هاي ريالي و ارزي تبیین شده است

حبيب احمدي مدير امور شعب و بازاريابي بانك توسعه صادرات ايران در مصاحبه با اگزيم نيوز اعلام كرد: با توجه به اهميت آگاهي و اطلاع مشتريان، توليد كنندگان، صادركنندگان، تجار و فعالان اقتصادي از آخرين محصولات و خدمات مالي، اعتباري و ارزي كه مي توانند از بانك دريافت نمايند، مديريت امور شعب اقدام به تهيه محتوا و طراحي مجموعه اي تحت عنوان «بسته خدمات و تسهيلات بانك» نموده است.

وی افزود: اين بسته با رويكرد شفافيت اطلاع رساني و آگاهي بخشي به مشتريان و افزايش رضايتمندي آنها طراحي و در دستور كار قرار گرفته است. از ويژگيهاي اين بسته علاوه بر تبين خدمات در قالب يك مجموعه ، به روز بودن محتواي آن است كه در بازه هاي زماني مشخص تمام بسته مورد بازنگري قرار گرفته و آخرين تغييرات و جديد ترين خدمات در آن گنجانده مي شود.

احمدی ادامه داد: در اين بسته انواع خدمات ريالي ، ارزي و

اعتباري نظير نحوه سپرده گذاري ريالي و ارزي ، نقل و انتقال وجوه داخلي و بين المللي ، آخرين شرایط گشايش اعتبارات و بروات اسنادي داخلي و خارجي، نحوه دريافت ضمانت نامه هاي ريالي و ارزي ، خدمات نوين بانكداري الكترونيك و انواع تسهيلات ارزي و ريالي تببین شده است.

وی افزود: همچنین خدمات قابل ارائه در باشگاه مشتريان و مزاياي عضويت در آن ، آخرين تفاهم نامه هاي همكاري منعقده با نهادها و سازمانها براي رفع نيازهاي مالي مشتريان در این بسته به تفصيل تشريح شده است.

مدیر امور شعب بانک توسعه صادرات گفت: هدف ارائه بسته این است كه ابهام مشتريان و فعالان اقتصادي در خصوص نوع و كيفيت خدماتي كه مي توانند از بانك توسعه صادرات ايران به عنوان يك بانك تخصصي و توسعه اي در حوزه صادرات دريافت نمايند ، به حداقل ممكن كاهش يابد.

اين بسته بصورت كتابچه منتشر و در شعب آماده ارائه به مشتريان و متقاضيان است و علاوه بر آن، آخرين نسخه آن در وب سايت بانك به آدرس  http://www.edbi.ir و وب سايت باشگاه مشتريان بانك به نشاني club.edbi.irبارگذاري شده و قابل استفاده و بهره برداري براي عموم است.

آخرين نسخه الكترونيكي بسته مذكور (ويرايش مرداد ماه) را مي توانيد اینجا مشاهده و دانلود نماييد.

 

کد خبر 12609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =