انقلاب نرم افزاری در بازار سرمایه

دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه سال ۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاه های تهران که با حضور فعالان بازار سرمایه، بانک ها و بیمه ها از سه روز پیش کار خود را آغاز کرده بود روز پایانی را طی می کند. دراین نمایشگاه سه روزه شرکت های داخلی و خارجی حوزه مالی و بیمه در نمایشگاه بین المللی تهران گرد هم آمدند تا بزرگترین رویداد نمایشگاهی سه صنعت بورس، بانک و بیمه را رقم بزنند. ایران فاینکس ۲۰۱۷ بزرگترین نمایشگاه حوزه مالی داخل کشور بوده و از لحاظ وسعت جایگاه سوم را در دنیا به خود اختصاص داده است. در این نمایشگاه، همه ارکان بازار سرمایه از جمله کارگزاری ها، شرکت های تامین سرمایه، شرکت های مشاور سرمایه گذاری، موسسات اعتباری، شرکت های خدمات بازار سرمایه و همچنین بانک ها، بیمه ها و شرکت هایی که در بورس پذیرفته شده اند، حضور دارند.در این دوره از نمایشگاه تلاش های جدی برای حضور موسسات اقتصادی خارجی انجام شده و حاصل این کوشش حضور شرکت های بین المللی در این نمایشگاه است.

مدیر عامل بانک توسعه صادرات از غرفه های مختلف این نمایشگاه بازدید و در غرفه شرکت کارگزاری بانک توسعه صادرات و انجمن مالی اسلامی ایران حضور یافت. در ادامه دکتر علی صالح آبادی در پنجمین گردهمایی پیشکسوتان بازار سرمایه شرکت کرد و ضمن تقدیر و تشکر از پیشکسوتان بازار سرمایه گفت: بی تردید موفقیت های حال حاضر بازار سرمایه بدون تلاشهای پیشکسوتان بازار مالی و بانکی تحقق نمی یافت. سنگ بنای بازار سرمایه امروز و بالندگی که شاهد آن هستیم نتیجه زحمات افرادی است که سالها در این عرصه زحمت کشیده اند.

صالح آبادی در ادامه افزود: توسعه نرم افزاری - اتفاقی که من از آن به انقلاب در بازار سرمایه نام می برم - سطح خدمات رسانی و اطلاع رسانی در این بازار را چندین برابر کرده و امروز به مدد ارتقای این نرم افزار شاهد جذب چندین هزار نفر در کارگزاریهای مختلف هستیم به صورتی که افراد فعال در کارگزاری ها با نیروهای سازمان بورس برابری می کنند.

بانک توسعه صادرات ایران تنها اگزیم بانک کشور و بانک تخصصی است که رسالت آن با توجه به اهداف کلان اقتصادی کشور، کمک به توسعه صادرات غیرنفتی، گسترش خدمات فنی و مهندسی و افزایش مبادلات تجاری و اقتصادی با سایر کشورها است. در حال حاضر این بانک خدمات ارزی و ریالی خود را از طریق ۴۰ شعبه و ۳ باجه در سراسر کشور ارائه می نماید.   

کد خبر 20248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =