حضور پررنگ شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه ترکمنستان

پاویون ایران در اولین نمایشگاه بین‌المللی محصولات صنعتی، تجهیزات و فناوری‌های نوین در محل اتاق بازرگانی و صنایع ترکمنستان در عشق آباد برگزار گردید.

به گزارش اگزيم نيوز به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، رحمت الله خرمالی، رایزن بازرگانی ایران در ترکمنستان، گفت: اولین نمایشگاه بین‌المللی محصولات صنعتی، تجهیزات و فناوری‌های نوین با حضور معاونین رئیس کابینه وزرا، سفرا و نمایندگی‌های دیپلماتیک در عشق آّباد توسط افتتاح شد.

وی افزود: در این نمایشگاه حدود 25 شرکت ایرانی در بخش‌های مختلفی چون صنایع غذایی، جاده‌سازی، محصولات ساختمانی، انواع شکلات، شوینده‌ها، سیمان، لوازم خانگی، لوله‌های پلی‌اتیلن، انواع روغن، باطری، کنتور‌های گاز و بازرگانی محصولات خود را به نمایش گذاشتند.

خرمالی اظهار داشت: احمدی، سفیر ایران در عشق آباد نیز به همراه رایزنان بازرگانی و اقتصادی سفارت، از کلیه غرفه‌های شرکت‌های ایرانی حاضر در نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

رایزن بازرگانی ایران در ترکمنستان گفت: در این نمایشگاه حدود 50 شرکت نیز از کشورهای مختلفی چون ترکیه، آذربایجان، روسیه، فرانسه، تایوان، پاکستان، امارات، قزاقستان، ترکمنستان، تایوان، آلمان به عرضه کالا وخدمات پرداختند.

گفتنی است، این نمایشگاه که به مدت سه روز از تاریخ 11 بهمن تا 13 بهمن ماه برگزار شد با اقبال رسانه‌ها صوتی و تصویری و مطبوعات ترکمنستان مواجه بود.

کد خبر 23491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =