تقدیر رئیس جمهور از عملکرد گمرک

به گزارش اگزیم نیوز گمرک جمهوری اسلامی از آغاز بحران کرونا، اطلاع رسانی دقیق در مورد مرزها و گمرکات سراسر کشور را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیور،حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران پس از رؤیت گزارش عملکرد سال ۱۳۹۸ گمرک جمهوری اسلامی ایران که توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی تقدیم ایشان شد، از زحمات و تلاش های رئیس کل، مدیران و کارکنان گمرک تقدیر و تشکر کرد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در روز جمعه هشتم فروردین ماه سال جاری طی نامه ای از حمایت های وزیر اقتصاد، همکاران این وزارتخانه و بویژه رئیس کل گمرک، مدیران گمرکات کشور و مدیر گمرک فرودگاه امام خمینی(ره) که با تلاش های دلسوزانه و جهادی در کوتاهترین زمان ممکن مساعدت لازم را برای تسهیل و تسریع فرایند ترخیص کالاهای مورد نیاز برای درمان بیماران کرونایی فراهم آورده اند، تقدیر کرده است.
در شرایط فعلی موضوع ترخیص به موقع کالا ، تسهیل فرایند مبادلات تجاری و به حداقل رساندن بروکراسی در گمرکات کشور، از اهمیت به سزایی برخوردار است.
به گزارش اگزیم نیوز گمرک جمهوری اسلامی از آغاز بحران کرونا، اطلاع رسانی دقیق در مورد مرزها و گمرکات سراسر کشور را در دستور کار قرار داده است.
 در خبرها آمده است وزیر بهداشت خواستار تسریع  درروند ترخیص کالاهای مورد نیاز ستاد ملی مقابله با کرونا را تا رفع کامل بحران شیوع ویروس کرونا خواستار شده است.
 
 
 
 
کد خبر 32668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =