پیگیری برای ۶ هزار میلیارد مشوق صادراتی

حمید زادبوم از تلاش در جهت ابلاغ و تخصیص بودجه ۶۰۰۰ میلیارد ریالی مشوق‌های صادراتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز حمید زادبوم، تلاش در جهت ابلاغ و تخصیص بودجه 6000 میلیارد ریالی مشوق‌های صادراتی را مهمترین اولویت سازمان توسعه تجارت ایران در شرایط فعلی دانست.

رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه با جدیت، به دنبال تامین منابع لازم جهت ابلاغ و تخصیص تمام و یا بخشی از بودجه مشوق‌های صادراتی سال 1399 است، افزود: پیگیری‌ها و حمایت‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قابل تقدیر است که در کنار آن، حمایت از صادرات در سال جهش تولید نیز، مهمترین ماموریت سازمان توسعه تجارت ایران در سال جاری است.

دبیر کارگروه توسعه صادرات، تحریم‌های ظالمانه و همچنین شیوع ویروس کووید 19 در پایان سال98 را مهمترین مولفه اثرگذار بر اقتصاد کشور دانسته و صادرات 41 میلیارد دلاری سال گذشته را حاصل تلاش جامعه صادرکنندگان دانست.

زادبوم از طرح پیش‌نویس بسته حمایت از صادرات غیرنفتی سال ۹۹ در گارگروه توسعه صادرات و با حضور کلیه دستگاههای اجرایی دخیل در حوزه تجارت خارجی خبر داد و اعلام کرد: کارگروه توسعه صادرات با جدیت به حرکت پرشتاب خود در جهت مرتفع کردن مشکلات صادرکنندگان ادامه خواهد داد.

کد خبر 32923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =