پنجره واحد سرآغاز توسعه حضور بخش خصوصی است

فرهاد دژپسند صبح امروز در مراسم افتتاح رسمی "پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار" در محل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی تهران گفت:
 با افتتاح پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار روز مبارک سر آغاز توسعه دامنه، نقش و سهم   فعالیت بخش خصوصی در اقتصاد کشور است،  البته هنوز کار ما تمام نشده است و در آینده  نزدیک، پنجره واحد الکترونیکی شروع کسب و کار نیز افتتاح خواهد شد.
 به گزارش خبرنگار اگزیم نیوز، وزیر اقتصاد در ادامه صحبت های خود گفت: از این پس اگر فرآیند صدور مجوز کسب و کار هر فعال اقتصادی،  بیش از سه روز طول کشید باید به سامانه شماره ۱۸۶۶ شکایت کند و ما موظف به پیگیری آن هستیم و پای این کار ایستاده ایم.
دژپسند اظهار داشت: بیش از یک دهه است که  مقام معظم رهبری عناوین اقتصادی بویژه در حوزه رونق و جهش تولید را برای شعار سال بر می گزینند، با تلاش مضاعف بخش های دست اندر کار بهبود فضای کسب ‌‌کار در کشور، حیات اقتصادی ایران  باید در مسیری قرار گیرد که فعالان اقتصادی با کمترین دغدغه، فعالیت های  تولیدی خود را انجام دهند.
وی بیان داشت: برای تحقق اهداف مقابله با پدیده بیکاری و کاهش آن ، افزایش سهم ایران در اقتصاد بین الملل و همچنین رونق تولید، باید با بهبود فضای کسب و کار، امکانات لازم را برای افزایش سرمایه گذاری در کشور فراهم کنیم.
وزیر اقتصاد یادآور شد: سلسله اقدامات مربوط به سهولت کسب و کار استمرار  دارد و بر اساس برنامه هایی که در دستور کار است، تا پایان سال جاری تمام استانهای کشور به پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار مجهز خواهند شد.
 
 
 
 
 
کد خبر 33376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =