۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
بیت کوین ۱.۸ درصد دیگر هم افت کرد

ارزش بیت کوین، بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین رمزارز دنیا ۱.۷۷ درصد در روز شنبه کاهش یافت و به ۵۰ هزار و ۲۶۹ دلار و ۹ سنت رسید که به معنای فاصله ۲۲.۵ درصدی آن از اوج ارزش در روز چهاردهم آوریل است.

به گزارش اگزیم‌نیوز از رویترز، ارزش بیت کوین ۱.۷۷ درصد معادل ۹۰۶ دلار و ۷۵ سنت در روز شنبه کاهش یافت و به ۵۰ هزار و ۲۶۹ دلار و ۹ سنت رسید.

ارزش بیت کوین، بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین ارز مجازی دنیا، ۲۲.۵ درصد نسبت به اوج قیمت آن در چهاردهم آوریل یعنی ۶۴ هزار و ۸۹۵ دلار و ۲۲ سنت پایین آمده است.

ارزش رمزارز «اتر» هم در روز شنبه با ۴.۹۱ درصد کاهش به ۲هزار و ۲۵۳ دلار و ۴۱ سنت رسید که به معنای کاهش ۱۱۶ دلار و ۳۶ سنتی آن نسبت به قیمت قبلی است.

بیت کوین و سایر رمزارزها در روز جمعه کاهش ارزش زیادی را تجربه کردند که نتیجه ترس از محدود شدن سرمایه‌گذاری در سرمایه‌های دیجیتال به خاطر طرح جو بایدن برای بالا بردن مالیات بر افزایش سرمایه بوده است.

اما در حالی که در تمام رسانه‌ها خبر از آسیب دیدن رمزارزها در نتیجه این طرح بایدن بود و سرمایه‌گذاران از ضرر و زیان خود شاکی بودند، برخی تاجران و تحلیلگران اعلام کردند این کاهش قیمت موقتی است.

مقبولیت رمزارزها در میان سرمایه‌گذاران شخصی و سازمانی به عنوان یک سرمایه قانونی رو به افزایش است. این افزایش مقبولیت همزمان شده با افزایش تجارت آنلاین سهام و رمزارزها توسط سرمایه‌گذارانی که به خاطر همه‌گیری کرونا در خانه مانده‌اند و نمی‌توانند پول نقد خود را هزینه کنند.

کد خبر 42449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =