ریزش ۳ هزار و ۴۷۰ تومانی نرخ دلار در نیما

مقایسه نرخ حواله دلار در سامانه نیما در یک ماهه منتهی به روز بیست‌وششم اردیبهشت‌ماه نشان می‌دهد که دلار افتی ۳هزار و ۴۷۰ تومانی را به ثبت رسانده است.

به گزارش خبرنگار اگزیم‌نیوز، معاونت بررسی‌های اقتصادی اتاق بازرگانی تهران در گزارشی به تفاوت قیمت دلار در سامانه‌های نیما و سنا طی یک ماهه منتهی به بیست‌وششم اردیبهشت‌ماه پرداخته و نوشته است: در حالی که میانگین قیمت خرید حواله دلار در این مدت در سامانه نیما ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان بوده، قیمت فروش اسکناس دلار در سامانه سنا برابر با ۲۱ هزار و ۸۰۹ تومان بوده است.

براساس این گزارش میانگین قیمت اسکناس دلار در سامانه سنا نسبت به ماه قبل از آن افتی ۵.۶ درصدی و نسبت به پایان سال قبل ۹.۲ درصد کاهش داشته است.

با این حال نرخ ۲۱ هزار و ۸۰۹ تومانی برای اسکناس دلار در روز بیست‌وششم اردیبهشت‌ماه نسبت به روز مشابه سال ۱۳۹۹ حکایت از افزایش ۳۰ درصدی دارد.

براساس این گزارش، در روز بیست‌وششم فروردین‌ماه امسال خرید حواله دلار در سامانه نیما برابر با ۲۳ هزار و ۹۷۰ تومان بوده و قیمت فروش اسکناس در سامانه سنا نیز ۲۳ هزار و ۹۶ تومان بوده است.

این موضوع نشان می‌دهد که میانگین نرخ حواله دلار در سامانه نیما طی یک ماهه منتهی بیست‌وششم اردیبهشت‌ماه افتی ۳هزار و ۴۷۰ تومانی داشته است.

همچنین میانگین نرخ فروش اسکناس دلار در سامانه سنا هم از ۲۳ هزار و ۹۶ تومان به ۲۱ هزار و ۸۰۹ تومان رسیده که افتی یک هزار و ۲۸۷ تومانی را به ثبت رسانده است.

کد خبر 43160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =