قزوین، استان برتر کشور در جذب سرمایه گذار صنعتی است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت:هزار و ۷۰۰ سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی استان جذب شده اند و قزوین رتبه برتر کشور را در این زمینه دارد.

به گزارش اگزیم نیوز، حمیدرضا خانپور روز جمعه در گفت و گویی افزود: تا به امروز بیش از هزار مورد از سرمایه گذاری های جذب شده به مرحله بهره‌برداری و تولید در شهرک های صنعتی استان رسیده است.

وی اضافه کرد:به رغم تحریم های ظالمانه دشمنان، شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین در سال های اخیر هم از حیث سرمایه گذاری ریالی و هم از نظر تعداد با رشد حضور سرمایه گذار روبه رو بوده و زمینه اشتغال بیش از ۳۰ هزار نفر در صنایع مستقر در آنها فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با تشکر از نقش پررنگ رسانه ها در این زمینه، ادامه داد: اگر رسانه ها و انعکاس مطلوب اخبار شهرک های صنعتی استان نباشد بسیاری از سرمایه گذاران وارد استان نمی شدند و اقدامات صورت گرفته برای توسعه زیرساخت ها و تاسیسات زیربنایی شهرک های صنعتی استان دیده نمی شد.

خانپور با اشاره به شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، گفت: برای تحقق شعار سال و حل مشکلات صنایع استان، روز چهارشنبه ها را به عنوان روز صنعت اعلام کرده ایم و در کنار رسانه های استان به واحدهای تولیدی به منظور حل مشکلات آنها سر می زنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان با اشاره به شرایط اقتصادی کنونی، گفت: متاسفانه واحدهای تولیدی استان بر اثر قطعی های مکرر برق در این شرایط اقتصادی دچار خسارت های میلیاردی می شوند و نمی توانند به تعهدات خود عمل کنند ولی با همه این مشکلات و نابسامانی ها در تامین مواد اولیه، تجهیزات و شیوع کرونا استان برتر کشور در جذب سرمایه گذار هستیم که به همت رسانه های استان به دست آمده است.

وی گفت: موفقیت های شرکت شهرک های صنعتی استان در کنار رسانه ها به دست آمده است و از خبرنگاران استان درخواست داریم در معرفی استعدادهای صنعتی استان هنرنمایی و قلم فرسایی کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: ما برنامه پنجساله توسعه شهرک های صنعتی استان را تهیه و بررسی کرده ایم و برای توسعه هزار هکتاری، جذب حداکثری سرمایه گذاران و رونق و شکوفایی واحدهای تولیدی برنامه داریم که با کمک رسانه ها محقق خواهد شد.

استان قزوین ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

کد خبر 45402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =