پایداری شغلی شبکه فروش با رفتار مسوولانه نمایندگان بیمه رقم می‌خورد

رئیس‌کل بیمه مرکزی گفت: وقتی نماینده شبکه فروش در نقش مشاور امین بیمه‌گذاران ظاهر شود، نوعی پایداری شغلی ایجاد خواهد شد.

به گزارش روز دوشنبه اگزیم نیوز از بیمه مرکزی، «غلامرضا سلیمانی» در جمع اعضای شورای هماهنگی تشکل های صنفی اظهار داشت: صدای نمایندگان، کارگزاران، بازاریابان و شبکه فروش باید بی‌واسطه و شفاف به گوش نهاد ناظر صنعت بیمه برسد.

وی افزود: رابطه اصلی شبکه فروش با شرکت‌های بیمه است، اما نهاد ناظر همواره برای رفع مشکلات و شنیدن دیدگاه‌های بازیگران خط مقدم صنعت بیمه آمادگی دارد.

رییس‌کل بیمه مرکزی تصریح‌کرد: اولویت نهاد ناظر صنعت بیمه در تدوین آیین‌نامه‌ها و همچنین بازنگری قوانین بیمه‌ای، ایفای حقوق و منافع شبکه فروش است.

وی از اراده بیمه مرکزی برای برطرف کردن مشکلات شبکه فروش سخن گفت و اظهار داشت: تجهیز نمایندگی‌ها و سایر ارکان شبکه فروش به ابزار الکترونیکی و دیجیتالی یک ضرورت است که نهاد ناظر و شرکت‌های بیمه از آن حمایت می‌کنند.

رییس شورای عالی بیمه از رصد دقیق استارت‌آپ‌های بیمه‌ای خبر داد و گفت: رسیدگی به تخلفات در شبکه فروش سنتی و استارتآپ‌ها هیچ‌گونه تفاوتی ندارد و هر خلافی که با حقوق بیمه‌گران و بیمه‌گذاران منافات داشته باشد، از نظر بیمه مرکزی قابل پیگیری و برخورد است.

سلیمانی از نمایندگان شبکه فروش خواست تا با حساسیت بیشتری در مسیر اعتمادسازی قدم بردارند و مسوولانه از مرحله صدور تا پرداخت خسارت در کنار آنان باشند.

کد خبر 48584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =