ریزش ۲۳هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز(یکشنبه) بازار سرمایه ریزشی ۲۳ هزار و ۷۳۰ واحدی داشت و به یک میلیون و ۳۲۰ هزار و ۷۱۱ واحد رسید.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار اگزیم‌نیوز، تمام شاخص‌های بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه سرخپوش بودند به نحوی که شاخص کل بورس با ۲۳ هزار و ۷۳۰ واحد ریزش (معادل ۱.۷۷ درصد) به یک میلیون و ۳۲۰ هزار و ۷۱۱ واحد رسید.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم افتی ۵هزار و ۸۸۴ واحدی داشت و ۳۲۷ هزار و ۴۶۹ واحد شد.

شاخص کل هم وزن نیز با کاهشی ۵هزار و ۸۸۲ واحدی، در ارتفاع ۳۵۵ هزار و ۶۱۲ واحدی قرار گرفت.

شاخص قیمت هم وزن هم ۳هزار و ۷۰۱ واحد افت داشت و ۲۲۳ هزار و ۷۶۶ واحد شد.

شاخص آزاد شناور با ۳۴ هزار و ۳۸ واحد کاهش، شاخص بازار اول با ۲۰ هزار و ۶۷۶ واحد افت و شاخص بازار دوم با ۳۷ هزار و ۴۴۰ واحد ریزش به ترتیب به یک میلیون و ۶۸۵ هزار و ۷۷۹ واحد، ۹۹۳ هزار و ۳۹۷ واحد و ۲ میلیون و ۵۷۹ هزار و ۵۰۰ واحد رسیدند.

شاخص کل فرابورس هم ۱۹۰ واحد افت داشت و به ۱۸ هزار و ۹۳۰ واحد رسید تا کانال ۱۹ هزار واحدی را از دست داده باشد.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۴ میلیارد و ۴۳۲ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۲هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان در ۲۷۳ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. در فرابورس هم ۹۸۷ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش ۲هزار و ۴۳۳ میلیارد تومان در ۱۱۳ هزار نوبت معاملاتی خرید و فروش شد.

بدین ترتیب ارزش معاملات در ۲ بازار بورس و فرابورس در پایان معاملات امروز بازار سرمایه به بیش از ۴هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید.

بیشترین تاثیر منفی در ریزش ۲۳ هزار واحدی شاخص کل بورس مربوط به نمادهای فملی، فارس، فولاد، شستا، پارسان، کگل و شبندر بود.

نمادهای پرتراکنش هم خودرو، شستا، برکت، خساپا، شبندر، فولاد و فملی بودند.

کد خبر 48745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =