۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
افت ۲۹۰۰ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز(دوشنبه)بازار سرمایه ۲هزار و ۹۷۱ واحد افت داشت و به یک میلیون و ۳۷۶ هزار و ۶۹ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار اگزیم‌نیوز، با وجودی که بازار سرمایه کار خود را در یک ساعت نخست از آغاز معاملات امروز بازار با سبزپوشی در تمام شاخص‌ها آغاز کرده بود اما بتدریج شاخص‌ها سرخپوش شدند و در پایان معاملات شاخص کل افتی ۲هزار و ۹۷۱ واحدی را به ثبت رساند.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم ۷۳۵ واحد کاهش یافت و ۳۴۰ هزار و ۶۶۶ واحد شد.

شاخص کل هم وزن نیز با ۲۷۸ واحد اصلاح، در ارتفاع ۳۶۳ هزار و ۲۴۱ واحدی قرار گرفت.

شاخص قیمت هم وزن نیز با ۱۷۴ واحد کاهش، ۲۲۸ هزار و ۴۴۰ واحد شد.

شاخص آزاد شناور با ۴ هزار و ۱۱۱ واحد افت، شاخص بازار اول با ۲هزار و ۱۷۱ واحد کاهش و شاخص بازار دوم با ۶ هزار واحد اصلاح به ترتیب به یک میلیون و ۷۵۵ هزار و ۴ واحد، یک میلیون و ۴۹ هزار و ۴۲۱ واحد و ۲ میلیون و ۶۴۲ هزار و ۲۶۲ واحد رسیدند.

شاخص کل فرابورس هم ۶۵ واحد کاهش داشت و در ارتفاع ۱۸ هزار و ۵۹۵ واحدی قرار گرفت.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۳ میلیارد و ۴۸۰ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۲هزار و ۱۳ میلیارد تومان در ۲۹۳ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. در فرابورس هم ۲ میلیارد و ۸۷۹ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش ۱۳۹ هزار میلیارد تومان در ۱۸۸ هزار نوبت معاملاتی خرید و فروش شد.

بدین ترتیب ارزش معاملات در ۲ بازار بورس و فرابورس به بیش از ۱۴۲ هزار میلیارد تومان رسید.

بیشترین تاثیر منفی در افت ۲هزار و ۹۰۰ واحدی شاخص کل بورس مربوط به نمادهای نوری، فملی، تاپیکو، فخوز، امین و وغدیر و بیشترین تاثیر مثبت نیز مربوط به نماد برکت بود.

کد خبر 49365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =