صدور ۱۰ میلیون دلار حواله ارزی از شعبه سمنان بانک توسعه صادرات ایران

رئیس شعبه سمنان بانک توسعه صادرات ایران گفت: مجموع حواله های صادره و وارده این شعبه از آغاز سال ۱۴۰۰ تا پایان دی ماه بیش از ده میلیون دلار بوده است.

عباس زاهدی روز یکشنبه ضمن تبریک آغاز چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اگزیم نیوز اظهار داشت: در ده ماهه مورد بررسی از سوی بانک توسعه صادرات استان سمنان ۲ هزار و ۳۷۷ میلیارد ریال تسهیلات به بخش های مختلف صنعتی اعم از تولید سیم و کابل، کولر و بخاری، فروسیلیسیوم، ظروف یکبار مصرف، انواع رنگ، چسب، روغن موتور و فرش پرداخت شده است.

وی با اعلام صدور ۲۷ میلیارد ریال ضمانتنامه از شعبه سمنان طی ده ماهه اول سال جاری، گفت: تلاش داریم به عنوان یک بانک دولتی و تخصصی حامی صادرات، با رویکرد اقتصاد مقاومتی، اشتغالزایی و جهش تولید، بسته کاملی از تسهیلات و خدمات نوین مالی و غیرمالی نوآورانه را به مشتریان ارائه کنیم.

زاهدی یادآور شد: بانک توسعه صادرات ایران در حوزه شرکت های دانش بنیان ، تا سقف۲۰ میلیارد ریال تسهیلات، بدون اخذ صورت های مالی حسابرسی شده با نرخ سود مناسب و برخورداری از تخفیف کارمزد خدمات ریالی اعطا می کند.

 وی خاطرنشان کرد: شرکت های دانش بنیان علاوه بر ارائه وثایق مرسوم در صورت ارائه ضمانت نامه از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی می توانند از تسهیلات یادشده بهره مند شوند.

 زاهدی اذعان داشت: این بانک با استفاده از فناوری های دیجیتال تحول آفرین، به صورت عادلانه به فعالان عرصه صادرات کمک می کند تا از فرصت های موجود در بازارهای داخلی و خارجی حاضر شده و از این طریق به اقتصاد کشور کمک کنند.

کد خبر 50501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =