بهره‌برداری از پارک لجستیک صادرات محصولات کشاورزی در آینده نزدیک

وزیر جهادکشاورزی گفت: با توجه به اهمیت زیرساخت‌های حمل و نقلی در صادرات محصولات کشاورزی، در آینده نزدیک پارک لجستیک کشاورزی ایران به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش اگزیم‌نیوز از وزارت جهادکشاورزی، «سیدجواد ساداتی نژاد» صبح امروز دوشنبه در جلسه قرارگاه تامین مالی و سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی که با حضور معاونین، روسای سازمان‌ها و مسوولان ذی‌ربط برگزار شد، افزود: تقویت زیرساخت‌های حمل و نقل بخش کشاورزی در راستای تسهیل صادرات و واردات بخش کشاورزی الزامی است.

وی به برنامه‌ریزی‌های وزارت جهاد کشاورزی برای تامین کانتینرهای یخچال‌دار مورد نیاز صادرکنندگان محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت: وزارت جهادکشاورزی تمام امکانات خود برای حمایت از صادرات محصولات کشاورزی را بکار خواهد گرفت، زیرا ایران ظرفیت تبدیل شدن به پایانه صادرات محصولات منطقه را دارد.

پارک لجستیک؛ به طور عمومی پارک‌های لجستیکی شامل فضای انبار و خدمات، حمل‌ونقل و خدمات توزیع کارآمد است. این پارک‌ها در مقیاس وسیعی توسط سازمان‌ها راه‌اندازی می‌شوند که بنوبه خود شامل انبارهایی هستند که توسط چندین اپراتور انبار مختلف اداره می‌شوند و خدمات متنوعی را به هزاران مشتری ارائه می‌دهند.

کد خبر 58458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =