ساداتی‌نژاد: مشکلات صادرات مرغ به افغانستان و عراق برطرف شد

وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه هیچ مشکلی در صادرات مرغ وجود ندارد، اظهار داشت: در حال حاضر مشکلات صادرات به افغانستان و عراق نیز برطرف شده است.

به گزارش اگزیم‌نیوز، سیدجواد ساداتی نژاد در حاشیه نشست با نمایندگان تشکل‌های کشاورزی در خصوص برنامه وزارت جهاد کشاورزی برای اجرای مکانیزاسیون تولید در کشاورزی، اظهار داشت: قبول داریم که کمی این موضوع به تعویق افتاد، اما با جدیت به دنبال اجرای آن هستیم، ضمن آنکه ۵ هزار میلیارد تومان از هفته گذشته برای اجرای این موضوع اختصاص داده ایم و با جدیت آن را دنبال خواهیم کرد.

وی در خصوص لزوم سنددار شدن اراضی کشاورزی نیز گفت: معتقدم اراضی کشاورزی باید سند دار شوند، چون سند هویت کشاورز است لذا به رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان دستور دادم هرچه سریعتر نسبت به سنددار شدن اراضی کشاورزی سرعت ببخشد و نتیجه را به وزارتخانه گزارش کند.

وزیر جهادکشاورزی در خصوص لزوم توجه به گردشگری کشاورزی در استان گلستان نیز افزود: این موضوع نه تنها در گلستان بلکه در تمام استان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

ساداتی‌نژاد گفت: بزودی جشنواره تولید محصولات کشاورزی را در قالب یک تقویم مشخص اجرایی خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: هر استان در هر فصل جذابیت‌هایی را در عرصه تولید محصولات کشاورزی دارد که این جشنواره‌ها می‌تواند گردشگران را به استان‌ها بکشاند و این صنعت گردشگری به صنعت کشاورزی کمک کند تا شاهد افزایش قدرت مالی کشاورزان باشیم.

کد خبر 59485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =