افزایش ۴۷۷ تومانی نرخ دلار در بازار متشکل ارز و طلا

امروز (چهارشنبه) مانند روز گذشته در بازار آزاد هیچ نرخی به طور رسمی برای پوند انگلیس، یوان چین، لیر ترکیه، فرانک سوئیس و ین ژاپن اعلام نمی‌شد و تنها برای دلار آمریکا، یورو و درهم امارات قیمت اعلام شده از سوی بازار متشکل ارز و طلا بر روی تابلوها قرار داشت.

به گزارش خبرنگار اگزیم‌نیوز، امروز در بازار متشکل ارز و طلا هر دلار آمریکا با ۴۷۷ تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۸۱۵ تومان معامله شد.

قیمت حواله دلار هم در بازار مبادله ارز و طلا ۳۸ هزار و ۱۰۰ تومان کشف شد.

روز گذشته، هر اسکناس دلار ۴۳ هزار و ۳۳۷ تومان و حواله دلار هم ۳۷ هزار و ۶۸۴ تومان معامله شد. بنابراین هر حواله دلار ۴۱۶ تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته داشت.

معامله گران با این حال در بازار غیر رسمی هر اسکناس دلار را ۵۵ هزار و ۸۶۰ تومان به فروش می‌رساندند که یک هزار و ۶۲۸ تومان از روز قبل کمتر است.

از ۸ اسفندماه علاوه بر قیمت‌های اسکناس و حواله دلار، قیمت اسکناس و حواله یورو و درهم نیز در سایت بازار متشکل درج می‌شود؛ بر همین اساس نیز نرخ اسکناس یورو ۴۶ هزار و ۴۰۷ تومان، و نرخ حواله یورو ۴۰ هزار و ۳۵۴ تومان اعلام شده است، همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا نرخ اسکناس درهم ۱۱ هزار و ۹۳۰ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۳۷۴ تومان اعلام شده است.

روز گذشته اسکناس یورو ۴۵ هزار و ۸۸۹ تومان و نرخ حواله یورو ۳۹ هزار و ۹۰۴ تومان و نرخ اسکناس درهم ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۲۶۱ تومان اعلام کشف شده بود.

کد خبر 61346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =