مهار تورم و رشد اقتصادی در سایه مدیریت جهادی محقق می شود

نماینده مردم پلدختر در مجلس گفت: مهار تورم و رشد تولید در سایه استفاده از ظرفیت های داخلی و مدیریت جهادی و تعامل و همکاری قوای مختلف کشور میسر می شود.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم نیوز، سیدحمیدرضا کاظمی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال «مهار تورم و رشد تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: امروز مسئله اصلی کشور و مردم بحث تورم و مسائل معیشتی و اقتصادی است.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال جدید به نام مهار تورم و رشد تولید به خوبی مشکل اصلی کشور را نشانه گرفته اند.

وی توضیح داد: مهار تورم محقق نمی شود مگر در سایه تعامل همکاری و هم افزایی قوای مختلف و در ادامه آن باید رشد تولید و اشتغال محقق شود تا ما شاهد بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم باشیم.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق شعار سال جدید نیازمند مدیریت جهادی است و ما با تعامل و همکاری و هم افزایی و مدیریت جهادی می توانیم این مسئله را محقق کنیم.

کاظمی افزود: نباید فراموش کنیم که رشد تولید در سایه استفاده از ظرفیت‌های داخلی محقق می شود و بدون شک استفاده از ظرفیت های بالقوه چه در حوزه منابع انسانی و چه در حوزه منابع طبیعی ما را می تواند در رشد تولید کشور کمک و یاری رساند.

وی ابراز امیدواری کرد، در سال جدید با توجه به انتخاب شعار مهار تورم و رشد تولید مشاهده شکوفایی و رشد اقتصادی کشور با رشد تولید باشیم.

رهبر معظم انقلاب در سخنانشان در ابتدای سال، سال ۱۴۰۲ را به نام سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند.

کد خبر 61828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =