قطار مسافربری خاش به زاهدان راه‌اندازی شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: قطار مسافربری خاش به زاهدان که یکی از وعده های رئیس جمهور در سفر به این استان بود امروز (سه شنبه) با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی راه‌اندازی شد.

به گزارش اگزیم‌نیوز، منصور بیجار روز سه شنبه اظهار داشت: با پیگیری‌های مداوم استاندار و مسوولان استانی بعد از فراهم شدن زیرساخت‌های لازم بخشی از پروژه مهم راه آهن زاهدان - چابهار در حد فاصل زاهدان به خاش از امروز راه‌اندازی شد.

وی افزود: این قطار به صورت هر روزه رأس ساعت ۶ صبح از خاش به سمت زاهدان حرکت می‌کند و با طی مسیری حدود ۲ ساعت به مقصد می رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به ایمنی بالای سفر با قطار ادامه داد: همچنین این قطار مجدداً در ساعت ۱۶ همان روز به سمت خاش حرکت می‌کند.

وی گفت: در ابتدا برای این قطار ۲ سالن با ظرفیت ۲۱۶ مسافر با امکانات کامل از جمله سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و سایر امکانات رفاهی لازم پیش‌بینی شده است.

بیجار با اشاره به اینکه در صورت افزایش تقاضا تعداد سالن‌ها افزوده می‌شود، تصریح کرد: نکته مهم هزینه پایین این سفر است که به میزان یک سوم هزینه سفر با خودرو در همین مسیر است.

کد خبر 64145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =