کمبود آب در تهران نداریم/ نوسان آب در برخی مناطق

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: اکنون در تهران کمبود آب نداریم اما برخی مناطق نوسان آب دارد که مردم به ۱۲۲ گزارش کنند تا رسیدگی شود.

به گزارش روز پنجشنبه اگزیم نیوز، محسن اردکانی با بیان آنکه امسال سال خشکی است به گونه‌ای که بارش ها نسبت به بلندمدت ۴۰ درصد کاهش دارد، افزود: اما بارش اخیر حادثه بزرگی را رقم زد و ریزش کوه سبب شد مسیر انتقال آب سد کرج به تهران مسدود شود.

مدیرعامل آبفای استان تهران با بیان آنکه همان لحظه‌های نخست حادثه همکاران آبفا دو گروه شده و برای حل مشکل ایجاد شده اعزام شدند، اظهار داشت: قطع آب می‌توانست ۲۰ درصد تهران را درگیر کند اما با انجام اقدام‌ به موقع فقط ۴ درصد مردم دچار مشکل شدند.

وی افزود: گروه اول برای پاکسازی و بازگشایی مسیر آب رفتند و گروه دوم هم مدیریت آب را برعهده گرفتند لذا همین اقدام سبب شد مشکل تامین آب تنها به ۴ درصد جمعیت تهران محدود شود.

اردکانی گفت: پس از چندروز تلاش مداوم اکنون جریان آب به سمت تصفیه خانه‌ها ادامه یافته و آب جاری است، ضمن آنکه اکنون قطعی آب نداریم اما به دلیل اتفاقاتی که در تامین آب رخ داد، نوسان آب در برخی مناطق وجود دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: مردم نوسان آب را به شماره ۱۲۲ اطلاع دهند تا سریع برطرف شود.

اردکانی افزود: دمای هوا هم افزایش یافته و مصرف را بالا برده از مردم درخواست می‌کنم در مصرف صرفه جویی کنند.

وی ادامه داد: منطقه ولنجک به دلیل در ارتفاع قرار گرفتن با نوسان آب درگیر است که تلاش می‌شود در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف شود.

کد خبر 64214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =