سامانه بومی معاملات چه زمانی راه‌اندازی می‌شود؟

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران گفت: امکان استفاده از سامانه بومی معاملات در آینده نزدیک به‌صورت محدود وجود دارد و در صورت عدم وجود مشکل، استفاده از این سامانه را توسعه و محدودیت استفاده از آن را کاهش خواهیم داد.

به گزارش اگزیم‌نیوز، «علی حسنی» امروز (یکشنبه) به آخرین اقدامات انجام شده برای راه‌اندازی سامانه بومی معاملات اشاره کرد و افزود: سامانه بومی معاملات آماده آزمایش است واکنون تست‌های نهایی بر روی این سامانه در حال انجام است.

وی درباره زمان راه‌اندازی این سامانه اظهار داشت: در آینده نزدیک می‌توانیم به صورت محدود از این سامانه استفاده کنیم و در صورت عدم وجود مشکل، استفاده از این سامانه را توسعه و محدودیت استفاده از آن را کاهش خواهیم داد.

حسنی در خصوص مشکل پیش آمده در سامانه معاملات نیز گفت: مشکلی که امروز در سامانه ایجاد شد ناشی از هسته معامله نبود، بلکه این اتفاق به دنبال یک به‌روزرسانی رخ داد که موجب قطع ارتباط معامله‌گران با هسته معاملات شد.

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران افزود: با توجه به مشکل پیش آمده در هسته معاملات، تصمیم بر این شد تا به‌روزرسانی متوقف و اجرای آن به زمان دیگری موکول شود.

کد خبر 66441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =