انتشار اوراق با استفاده از ظرفیت های بازار پول و سرمایه

برای اولین بار در بازار سرمایه کشور عرضه صکوک مرابحه ۵۳۵ میلیارد تومانی شرکت صنایع آلوم رول نوین با استفاده از ظرفیت های مشترک شبکه بانکی و بازار سرمایه در جهت ضمانت اوراق توسط شرکت تامین سرمایه تمدن منتشر می شود.

به گزارش روز چهارشنبه اگزیم‌نیوز از مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن، در راستای حمایت از تولید و با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت صنایع آلوم رول نوین (سهامی خاص) به مبلغ ۵۳۵ میلیارد تومان از روز شنبه مورخ ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ به مدت سه روز کاری در نماد آلوم رول۶۶ عرضه عمومی می شود.

صکوک مرابحه شرکت صنایع آلوم رول نوین جهت تامین سرمایه در گردش به منظور تامین مواد اولیه توسط شرکت تامین سرمایه تمدن از طریق فرابورس ایران عرضه می‌شود.

این اوراق ۴ ساله و با نرخ ۲۳ درصد می‌باشد که اقساط آن هر سه ماه یک‌بار از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پرداخت می‌شود.

بانک توسعه تعاون ضامن بخشی از این اوراق به مبلغ ۱۳۵ میلیارد تومان بوده و ۴۰۰ میلیارد تومان مابقی از طریق توثیق پرتفویی از سهام شرکت‌های نورد آلومینیوم و آلومینیوم ایران ضمانت شده است.

همچنین، پذیره‌نویسی و بازارگردانی اوراق بر عهده شرکت تامین سرمایه تمدن است و عامل فروش آن شرکت کارگزاری تامین سرمایه است.

کد خبر 66574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =