عرضه بیش از دو میلیون تن محصول در بورس کالا

بیش از دو میلیون و ۱۵۴ هزار تن کالا طی معاملات امروز ۱۱ شهریور در بازار فیزیکی بورس کالای ایران روی تابلوی فروش می‌رود.

به گزارش اگزیم‌نیوز، تالار صادراتی کیش نیز امروز شنبه میزبان عرضه بیش از ۷۴ هزار تن کالای صادراتی است.

امروز تالار حراج باز روز شلوغی را با عرضه بیش از یک میلیون و ۲۱۸ هزار تن انواع کالا شامل ۶۳۸ هزار تن کنسانتره سنگ آهن، ۳۰۰ هزار تن سنگ آهن کلوخه و ۲۰۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی در پیش دارد. در این تالار ۸۰ هزار تن وکیوم باتوم نیز عرضه می‌شود و برخی گریدهای مواد پلیمری نیز روی میز فروش می‌رود.

در تالار محصولات صنعتی بیش از ۸۹۱ هزار تن کالا شامل ۶۸۰ هزار تن گندله سنگ آهن، ۱۷۳ هزار تن آهن اسفنجی، ۶۰۰۰ تن تیرآهن در سایزهای مختلف، ۱۰ هزار تن انواع شمش بلوم و آلیاژی عرضه می‌شود. ورق‌های سرد خودرو و لوازم خانگی و سایزهای مختلف میلگرد نیز دیگر محصولات قابل عرضه در بازار امروز است.

نزدیک به ۳۳ هزار تن فراورده نفتی نیز در تالار فراورده‌های نفتی به خریداران عرضه می‌شود و تالار پتروشیمی نیز میزبان عرضه بیش از ۱۱ هزار تن مواد پلیمری و شیمیایی از جمله پلی اتیلن‌های سبک و سنگین، اوره پریل و گرانول، آلیاژ پلی کربنات، اپوکسی رزین‌ها و آمونیاک است.

معامله گران در بازار فرعی نیز شاهد عرضه بیش از ۳۸ هزار تن کالا شامل کنسانتره سنگ آهن، استایرن بوتادین، اوره گرانوله درجه ۲ و ۳، انواع پلی اتیلن‌های ترفتالات درجه ۲ و ۳، پلی پروپیلن ها، میلگرد کلاف و نخ پلی استر خواهند بود.

علاوه بر تالار داخلی، در بازار صادراتی کیش نیز خریداران برای خرید بیش از ۷۴ هزار تن قیر ۶۰۷۰ و قیر امولسیون با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 66618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =